احمد وحیدی: تامین ۳۵۰ واگن مترو در دستور کار قرار دارد-راهبرد معاصر
ابلاغ قانون افزایش سهمیه دولت در صندوق بین‌المللی پول توسط قالیباف دعوت از شهید رئیسی به مراسم معارفه استاندار جدید دولت پزشکیان | جای خالی رئیس جمهور شهید در ردیف اول + عکس حقوق تا ۲۴ میلیون تومان از مالیات معاف شد عارف: یک روز تأخیر در نجات دریاچه ارومیه ظلم آشکار است پزشکیان: باید با مردم درخصوص اصلاحات اقتصادی ضروری صحبت کنیم انتصاب جدید در نهاد ریاست جمهوری | علیرضا شریفی کیست؟ پزشکیان: از هرکس که مشکلی از مردم و نظام را حل کند استقبال می‌کنیم رزمایش مشترک زمینی ایران و جمهوری آذربایجان آغاز شد کارگروه ویژه برای بررسی اصلاح قانون انتصاب در مشاغل حساس تشکیل می‌شود صبح دوشنبه؛ پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان لاریجانی: ایران در حال آماده‌سازی پاسخ به اسرائیل است مصوبه کمیسیون تلفیق برای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در سال آینده تصویب کلیات طرح نحوه برگزاری تجمعات در کمیسیون شورا‌ها استاندار مازندران تعیین شد نماینده مجلس: طرح انتقال پایتخت درحال حاضر یک موضوع گنگ و رویاپردازانه است

احمد وحیدی: تامین ۳۵۰ واگن مترو در دستور کار قرار دارد

احمد وحیدی گفت: توسعه مترو کاملا به نفع دولت است و تأمین ۳۵۰ واگن در دستور کار است و تلاش می‌شود با سرعت بیشتری کار انجام شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 20
کد خبر: ۱۴۷۷۴۳

به گزارش راهبرد معاصر، احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه افتتاح پایانه مترو اکباتان در جمع خبرنگاران افزود: مترو در کشور ما اهمیت خاصی دارد و ایجاد ۹۳۰ کیلومتر مصوب است که ۳۰۰ کیلومتر آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه سهم تهران حداکثری است، اظهار داشت: توسعه مترو کاملا به نفع دولت است و تأمین ۳۵۰ واگن در دستور کار است و تلاش می‌شود با سرعت بیشتری کار انجام شود.

وزیر کشور پایانه مترو اکباتان را یکی از بزرگترین پایانه ها عنوان کرد و گفت: کار ارزشمندی برای توسعه شهر صورت گرفته است و این پایانه یک دستاورد بزرگ است. 

وحیدی با تاکید بر توسعه حمل و نقل عمومی ادامه‌داد: قراردادهایی با خودروسازان داخلی برای اتوبوس انجام شده و امیدواریم این کار منجر به توسعه اتوبوسرانی شود.

وی افزود: قراردادهایی بسته شده و منابعی تامین شده و امیدواریم چند صد تا اتوبوس به ما تحویل داده شود.

پایانه مترویی اکباتان در بخش غرب مترو تهران بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور است؛ این پایانه پس از گذشت ۱۴ سال از زمان شروع عملیات اجرایی آن، رسماً افتتاح شد؛ بهره برداری از این پایانه، در امر دپو، نگهداری و تعمیر واگن های فعال در خط ۴ و همچنین کاهش سرفاصله حرکتی قطارهای این خط موثر واقع خواهد شد.

در دوره کنونی مدیریت شهری مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شد تا کارهای باقی ‌مانده پایانه اکباتان به سرانجام برسد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار